Registreren

KPI's verbeteren met het testen van ads

Als je regelmatig creatives maakt of advertenties plaatst, ken je waarschijnlijk het probleem: sommige werken geweldig - andere floppen.
Hoe komt dat? Dit is precies waar strategische tests om de hoek komen kijken.
Ontdek hoe het werkt in onze gratis gids voor advertentietesten! ⬇️

Waarom testen van advertenties zo belangrijk is 💡

Sterk begin, groot effect

Een sterke hook kan de doorkijkratio van je video tot 38% verhogen en zo conversies stimuleren. Je kunt er alleen achter komen welke hook het beste werkt door het te testen.

Echt leren in plaats van puzzels

In plaats van te raden wat werkt voor je merk, kun je verschillende videovarianten tegen elkaar testen. Alleen zo kom je erachter wat je doelgroep echt aanspreekt.

Prestaties aanzienlijk verbeteren

Volgens analyses behalen merken die herhaaldelijk varianten testen gemiddeld 20-50% betere resultaten, bijvoorbeeld in termen van click-through rate (CTR) of kosten per acquisitie (CPA).

Waar je nog meer rekening mee moet houden, wat je kunt testen en wat je moet vermijden, lees je in onze gratis gids voor advertentietests 🧪 ⬇️

Via Speekly konden we onze contentstrategie met succes in een nieuwe richting sturen, deze naar nieuwe proporties opschalen en nog betere prestaties bereiken dan voorheen.
Leah Bell Team Lead Marketing Strategy bij DR SMILE

Klaar voor jouw UGC doorbraak?

Onze managed service kan je ook helpen om je contentstrategie op te schalen dankzij UGC en video's te produceren die van jouw product een ster maken

Ontvang gratis advies